Vi är glada att presentera vår nya och uppdaterade hemsida för Sydskånes EMSE. Vi har i år satsat på en helt ny lösning med målet att skapa en tillgänglig och hållbar hemsida för alla medlemmar, kostandseffektiv och administrativ enkel med möjlighet till utveckling i framtiden. Hösten har varit intensiv för styrelsen och vi vill tacka vår samarbetspartner wnmedia.se för stöttning och hjälp under resan.
Vi vill påminna om att vår nya hemsida kan innehålla några "barnsjukdomar" och om du stöter på några problem eller om vissa funktioner inte är fullt utvecklade, ber vi om förståelse och tålamod.
Några nya och spännande förändringarna du kan förvänta dig från och med säsongen 2024:
Mobilanpassning för ökad tillgänglighet
Vi har gjort det enklare att besöka oss oavsett vilken enhet du använder. Vår nya hemsida är fullständigt mobilanpassad för att säkerställa att du kan ta del av allt vi har att erbjuda, var som helst.
Snabbare laddningstider
Vi har arbetat för att optimerat sidan för snabbare laddningstider så du kan få tillgång till den information och bokningar så fort som möjligt.
Enklare administration
Vi har arbetat med att förenkla och underlätta administration och underhåll för alla som engagerar sig i föreningen. Bland annat har vissa moment automatiserats och idag finns en effektivdare koppling till vårt ekonomisystem.
Året runt medlemskap
Vi har lyssnat på era önskemål och nu kan du bli medlem i Sydskånes EMSE under hela året. Ditt medlemskap är giltigt året runt, vilket ger dig fler möjligheter att delta i våra evenemang.
Enklare att sälja en köpt biljett
Om du inte kan delta i ett evenemang kan du nu enkelt släppa din biljett till försäljning. För att göra detta måste gruppen vara fullbokad. Detta ger dig möjligheten att hjälpa någon annan bandagsfantast att deltaga. Notera att du inte längre får pengarna tillbaka av föreningen utan köpet görs upp mellan dig och den som köper samt att du endast kan lägga ut en biljett till försäljning om körningen är fullbokad och du betala körningen kontant.
Ändrad policy för biljettåterbetalning
Notera att vår policy för biljettåterbetalning har ändrats. Från och med nu är det inte längre möjligt att få pengarna tillbaka på en köpt biljett. Istället gör du upp betalningen direkt med den person du säljer biljetten till. Denna förändring är ett resultat av de höga kostnader som är involverade i återbetalningsprocessen.
Ny FAQ/vanliga frågor och svar
Som inloggad medlem kan du nu enkelt hitta svar på dina vanligaste frågor i vår FAQ-sektion. Detta är ett smidigt sätt att få hjälp och vägledning när du behöver det.
Faktura och Kalenderfil vid köp av biljett
När du bokar en körning kommer du via mail få en bilaga med fakturan samt en bifogad kalenderfil. Denna kalenderfil kan du enkelt lägga in i din dator eller mobil för att hålla koll på när din bokade körning inträffar.
Snabb översikt över släppta biljetter
På startsidan kan du nu se direkt om det finns släppta biljetter till kommande evenemang. Hittar du en biljett du vill köpa är det sedan bara att kontakta säljaren.
Möjlighet att byta grupp
Om du vill byta grupp, kan du nu göra det så länge det finns plats i den önskade nya gruppen. Det ger dig flexibilitet och möjlighet att delta i de evenemang som intresserar dig mest.